313 Polecajka - Siedem Sióstr

 


Seria Siedem sióstr
Lucinda Riley

Powieści o kobietach, trudnościach, których doświadczają, miłości, niepewności w pięknych zakątkach świata i to z historią w tle!

Sześć adoptowanych przez bogatego przedsiębiorcę kobiet zwanego Pa Salt. Każda książka jest o innej siostrze. Każda ma imię po jednej z gwiazd z gromady zwanej Plejadami. Maja, Ally, Star, Cece, Tiggy i Elektra. Do tego zaginiona siostra. Brazylia, Australia, Norwegia, Szkocja, Francja, Szwajcaria, Irlandia. Mamy niesamowita okazję poznać trochę świata.

Byłam oczarowana każdą z tych historii. Naprawdę pięknie napisana, cudownie wydana i wciągająca od pierwszej strony!
A niedługo premiera powieści o Pa Salcie, w której mam nadzieję wszystkie tajemnice zostaną ujawnione.

Wśród wydawanych co roku książek czasem naprawdę trudno znaleźć coś naprawdę wartościowego co do nas trafi i poza rozrywka, będzie pozwalało poszerzyć horyzonty. Ta seria zdecydowanie jest tą wartą chwycenia po nią!
Polecam tez audiobooki, ja słuchałam w oryginale, ale Audioteka udostępnia te książki w wersji polskiej w cudownej interpretacji fantastycznych lektorek. 

Ps. Na Audiotece znajdziecie tez i mojego audiobooka, pierwszy tom trylogii Mistrzyni!


Komentarze