211 Drugie urodziny bloga


Kochane ! To już dwa lata! Nie chce mi się wierzyć, że dwa lata jestem z wami. Dwa lata, 211 postów na blogu, tysiące maili, postów na FB, grafik na Instagramie, rozmów z wami no i jedna książka. Mam nadzieję, że też wiele zainspirowanych kobiet. To cudowny dorobek. 

Blog stał się moją pasja, moją codziennością, moim sposobem na dojście do kolejnego poziomu rozwoju.


Ostatnio mogliście trochę o mnie przeczytać w jednej z lokalnych gazet, ale dobrze wiecie, że nie o sławę chodzi, ale o przekaz. Mam nadzieję, że czujecie to w tym jak prowadzę tego bloga.


By uczcić ten czas, chciałabym was trochę zaangażować. Przedstawię wam moje urodzinowe projekty! Dla mnie to też dwa lata wytrwałości, nie poddawania się i nieustannego rozwijana własnej kreatywności. Tak wiele trudności napotkałam ale jestem tu dalej.




Projekt pierwszy !!!

Pomyśl o dziewczynie, kobiecie w twoim otoczeniu. Takiej, której potrzebna pomocna dłoń, która w siebie nie wierzy, która nie czuje się wartościowa. Napisz do mnie, opowiedz mi o niej, podaj adres a ja zrobię jej inspirującą niespodziankę. Nic nie mów- nie będzie niespodzianki. Ze wszystkich zgłoszeń wybiorę w sumie 10. Czekam na wasze maile ( dziennikkobiety@gmail.com) i wiadomości do środy do godziny 24:00.

Czyńmy dobro. Bądźmy wsparciem dla siebie nawzajem! Kobiety wszystkich województw - łączmy się!



Projekt drugi !!!

Zawsze wiedziałam, że kiedy działa się razem, efekty są znacznie lepsze. Dlatego czekam na wasze sugestie, projekty, opinie, recenzje, propozycje. Cokolwiek. Pomyśl jak możemy się bardziej zaangażować, jak możemy być dla siebie nawzajem jeszcze wiekszą inspiracją.

Z najlepszych pomysłów wybiorę trzy i nagrodzę!


Projekt trzeci !!!

Jestem tu dwa lata. Bardzo bym chciała zobaczyć wymierne efekty swojej pracy i swojego zaangażowania. 

Napisz do mnie i powiedz, co dał ci ten blog. W jaki sposób wpłynął na twoje myśli, twoje życie. W jaki sposób cię zainspirował. Które teksty lubisz najbardziej, co najbardziej daje ci kopa do działania, co daje motywację?

To też będzie dla mnie wskazówka jak działać w kolejnym roku.

Z pośród wszystkich zgłoszeń tu też wybiorę trzy i nagrodzę!


Wśród nagród znajdziesz elementy zestawu Mistrzyni - przypinki i książki ale nie tylko. Będzie nowość, będą i inne niespodzianki.

Czekam na wszystkie zgłoszenia mailem bądź w wiadomości prywatnej do jutra do 24:00


Świętujmy razem!


Wasza

Gosia


Ps. To czas na wszelakie reflekcje. Masz do mnie pytania? Wal śmiało!



Komentarze

Prześlij komentarz