186 Kurs - 30 dni emocji





Ja mam czasem wrażenie, że czuje dziesięć rzeczy naraz. Też tak masz?

Strach, 
ból, 
wdzięczność, 
miłość, 
samotność, 
odwaga, 
cierpienie, 
głód, 
troska, 
zmęczenie, 
ubogość, 
zniecierpliwienie,
bezrdpadność,
odrzucenie,
poczucie winy...


Lista jest długa.

Elizabeth Gilbert, autorka Jedź, módl się i kochaj, mówi: "Jesteśmy tym, o czym myślimy. Nasze emocje są niewolnikami naszych myśli, a my jesteśmy niewolnikami naszych emocji."

Tak często pozwalamy emocjom kierować nami, oddajemy im władzę. A tak naprawdę oddajemy władzę rzeczom, nieznaczącym wydarzeniom i chwilom, które przemijają tak szybko. 

Czy naprawdę warto?

Brak nam czasu na chwilę refleksji.

Więc to jest moja propozycja dla ciebie. 

Przez kolejne 30 dni będziemy zagłębiać się w wir emocji i zastanawiać się, gdzie nas to wszystko prowadzi.

Razem, zastanówmy się nad tym, co tak naprawdę czujemy i dlaczego.
Poszperajmy w przeszłości, która nas trzyma jak na smyczy.

Dołącz do mnie i innych kobiet, które pracują nad sobą, być czuć, że faktycznie jesteśmy Mistrzyniami naszego własnego życia. A już na pewno naszych emocji i uczuć.

Nie daj się podświadomości.
Wyślij mail o treści - WCHODZĘ W TO na adres dziennikkobiety@gmail.com i dołącz do mnie.
Pierwszy dzień otrzyma każdy, kto podeśle maila. Bez zobowiązań. Bez opłat. Sprawdź, przekonaj się i zaangażuj.
Wystarczy nam 20 minut każdego dnia.

Przez kolejne 30 dni będę wysyłać uczestniczkom karty pracy, byście mogły w zaciszu własnego domu poznać same siebie i przełamać pasmo niefortunnych rzeczy w twoim życiu. Otrzymywanie codziennych wiadomości motywuje, skłania do pracy.

Zrób to dla siebie.

Te zadania kosztują mnie dużo pracy. Tak naprawdę to czego sama uczyłam się lata, co przyswoiłam czytając dziesiątki książek, oferuje ci w pigułce. Więc by otrzymać dzień 2, musisz stać się moją patronką na Patronite.pl . Link znajdziesz na dole strony.
Wystarczy, że dołączysz za 10 złotych miesięcznie! (Zapisanie się do subskrybcji wymaga zapłaty za trzy miesiące z góry. Takie są zasady na portalu.) Za 20 złotych miesięcznie będziesz mogla skorzystać z mojego codziennego wsparcia w kursie, choć tak naprawdę, nikomu go nie odmawiam. Taka już jestem, ale pewnie już to wiecie.

Dla tych z was, które nie chcą bawić się w Patronite, podaje blogowy numer konta.
Jeden kurs to wpłata 10 złotych lub 20 złotych, jeśli chcesz skorzystać z konsultacji.

22 1140 2017 0000 4902 1291 5752, 

W tytule przelewu podaj swojego maila.

Jeżeli zapiszesz się, otrzymasz ode mnie dostęp do Kursu 30 dni miłości i kolejnego Kursu, który zaczniemy w połowie kwietnia, 30 dni przyszłości.

Uwierz, że dasz rade. Razem damy na pewno!

Czekam na Twoje zgłoszenie!
Pisz, pytaj, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości.

Ps. Osoby, które zapisały się już wcześniej zostają automatycznie wciągnięte! Bez dodatkowych wymogów.


Komentarze