162 Lektury Mistrzyni - Pełnia życia Agnieszki Maciąg


Agnieszka Maciąg

„Pełnia życia"

„Rozmaryn i róże"


"Nasz rozwój nigdy się nie kończy, składa się z mnóstwa etapów i kiedy już człowiek myśli, że osiągnął ostatni, otwiera się przed nim kolejny. Ale właśnie to jest fantastyczne! To jak obieranie karczocha, dokopywanie się do tej miękkiej i słodkiej części. Zrzucanie kolejnych twardych, ograniczających warstw."


Nie znałam do niedawna tej kobiety. Coś tam ze słyszenia. Ale oglądam na bieżąco program 20 metrów Łukasza i tam obejrzałam wywiad z tą cudowną kobietą. 

Kiedyś była modelką, zanurzoną w świat show biznesu. Kiedyś była kobietą nieszczęśliwą, nadużywającą leków, alkoholu.
Dziś jest kobietą oświeconą, która wiele przeszła i nauczyła się a my, możemy teraz korzystać i czerpać z jej książek. 

Najbardziej podziwiam ją za pokorę i tą energię, którą człowiek czuje słuchając jej słów i czytając jej słowa. Choć dla niektórych, jej styl życia, głęboka duchowość i wiara mogą być odstraszające, to ja dziś proszę cię, nawet jeżeli masz się za ateistkę, czy z kościołem jesteś na bakier, przeczytaj jej książki. Są bardzo wartościowe. 

Polecam wam te dwie, bo te dwie jak na razie przeczytałam. 




"Rozmaryn i róże" to opowieść o podróży marzeń. Agnieszka z córką Helenką i mężem wyruszają do Włoch, na Lazurowe Wybrzeże, Monako, Francji. 
To cudowna książka pełna pozytywnego myślenia, zapachów, dźwięków, ciepła i miłości. Jest świetnie napisana, od serca, bez niewymądrzenia się. 

Najbardziej pokochałam te fragmenty, kiedy autorka opisuje tak życiowe sytuacje, kiedy jedziesz gdzieś, wyruszasz, masz swoje wyobrażenia, oczekiwania a rzeczywistość jest dużo inna. Często poniżej oczekiwań. Jak wtedy reagujesz? Co wtedy czujesz? Koniecznie przeczytajcie te pozycje. Można z niej dużo wziąć dla siebie. Czasem coś niby wiemy, ale inny punkt widzenia, innej osoby pozwala to naprawdę przyswoić.

"Pełnia życia" to historia Agnieszki Maciąg od początku. Jak została modelką, jakie wiodła życie, jak się czuła do momentu kiedy całkowicie zmieniła siebie i wszystko wokół. To książka o odkrywaniu siebie, pełna pokory, ciepła, cierpienia ale i nadziei dla każdej z nas. Czytając słowa autorki, czuć intencję z jaką ją pisała. Chciała podzielić się swoim cudownym odkryciem, swoim szczęściem i zarazić nim czytelniczki. To bardzo wdzięczna kobieta, i jeżeli mi się kiedyś uda, obiecuje wam wywiad z nią w serii Kocham to co robię!

Książka "Pełnia Życia" niedawno doczekała się reaktywacji. Dostaniecie ją we wszystkich portalach książkowych, Empiku, ale cenowo to rząd od 44 złotych i w górę.
Na OLX jest też sporo jej książek nawet za 20 zł w bardzo dobrym stanie. I zawsze możecie udać się do biblioteki!


Blog Agnieszki Maciąg, gdzie znajdziecie dużo zdrowych przepisów i wskazówek. 

Cytaty:

"Dzięki jodze i medytacji zaczęłam nie tylko wierzyć i przeczuwać, ale naprawdę wiedzieć i czuć, że jestem nie tylko ciałem"

"Jestem zwyczajnym człowiekiem, który ulega emocjom, ale już umiem się im przyjrzeć, zrozumieć je. Wiem, jak działają, jak je uspokoić i przekształcić. Nie jestem nimi bezwolnie miotana. Dokonuję wyborów. Na wielu osobach robię wrażenie spokojnej i łagodnej, ale jest we mnie dużo ognia. Kontroluję go jednak, by nie spalał, ale dawał życie i ogrzewał."

"Uwielbiam kobiety i cieszę się swoją kobiecością. Wiem też, że jesteśmy zagubione w obecnym modelu świata. Wymaga on przemiany i uzdrowienia, na wielu płaszczyznach. Ale najważniejszą przemianę musimy zacząć od nas samych: naszych głów, a potem serc."



Komentarze