145 Kocham to co robię! - Forest Design by Anka

Anna Kucharska z Forest Design, to kobieta wilk - pasjonatka życia, silna, odważna, która swoją watahę stawia na pierwszym miejscu. Jej dom to magiczny Las, który stał się dla niej bliski już w dzieciństwie. Jej cudowne dzieła, to magia w czystym wydaniu. Anka to kobieta od której bije ciepło, energia i niesamowicie pozytywne wibracje. Zapraszam was na jej historię, i cudowne motto, które mówiła jej babcia. 



Moja przygoda z malowaniem na drewnie zaczęła się po ukończeniu studiów, podczas pracy w Lesie (jestem absolwentka Wydziału Leśnego warszawskiej SGGW.




Wtedy zainspirował mnie niezwykły i różnorodny świat natury, w którym spędzałam prawie 24h/dobę, dziś inspiruje mnie magia dnia codziennego, którą dostrzegam nawet w promieniach porannego słońca na domowym parapecie.

Moje życie bez pasji? Moje życie to jedna wielka pasja :) Pasja nieustannego tworzenia, zarówno na papierze, drewnie jak i w głowie. Nieustanny zachwyt nad pięknem tego świata, fotografowanie go, obserwowanie.

Nie wyobrażam sobie życia bez pasji, bo pasja to moje życie, coś co było w nim od zawsze.


Tak jak każdy legalnie działający przedsiębiorca zmagam się z wysokimi kosztami prowadzenia działalności oraz nieuczciwą "konkurencją", o której dowiaduję się od rożnych osób. Sama nie wnikam, nie interesuje mnie to, szkoda mi energii.

Czasami miewałam chwile zwątpienia w to co robiłam, ale odkąd odnalazłam własną "magiczną" drogę wszelkie wątpliwości minęły.
Jak sobie radzę? Po prostu jestem sobą, jestem szczera w tym co tworzę, to wszystko wypływa ze mnie, niczego nie udaję, nie kopiuję i ludzie to doceniają. Jednym słowem robię swoje, idę własną ścieżką, nie oglądając się za siebie.

Inspiracje biorę zewsząd! Wystarczy, że pójdę na spacer po leśnej głuszy i wracam z głową pełną pomysłów.
Inspiruje mnie Las, zmieniające się pory dnia, roku i to co ze sobą niosą, Księżyc i jego niezwykła energia, świat dzikich roślin i zwierząt, po prostu wszystko!
Mój synek także mnie inspiruje, to jego pojawienie się na świecie całkowicie otworzyło wrota do zapomnianych bajek i fantazji z dzieciństwa.

Myślę, że całe moje dzieciństwo było moim ulubionym czasem. Mama, artystyczna dusza, która nauczyła mnie dostrzegać magię w każdym kawałku natury, Tata z którym często spędzałam czas na wsi i późniejsza praca w lesie.


Czytam kiedy tylko mam czas, przeważnie przed snem. Ostatnio z zapartym tchem czytam "Kulturę ludową Słowian" Kazimierza Moszyńskiego, bo uwielbiam mitologię słowiańską, historię i obyczaje (moja kolejna ogromna pasja), ale chętnie także wracam do książek z dzieciństwa np. "Emilka ze Srebrnego Nowiu ".


Moje motto życiowe to słowa mojej cudownej, prawie 90-letniej Babci:
"Żeby gorzej nie było!" oraz "To wszystko minie jak sen" to proste słowa, ale z bardzo ważnym przekazem. Mam je nawet wytatuowane na obu rękach.

Moja poranna rutyna to wczesna pobudka, naszykowanie Synkowi śniadania i wyprawienie do przedszkola. Następnie biegnę na Pocztę, aby wysłać zamówienia, potem zamykam się w pracowni, ogarniam dokumenty i  w końcu maluję.



Na chwile przed snem wyobrażam sobie mój ukochany Las, to co się teraz dzieje w danych miejscach itp.

Czasu brak mi na relaks, spacery po Lesie i bycie samej ze sobą

By odpocząć, naładować baterie, wyjeżdżam daleko od miasta, zaszywam się na jednej z mazowieckich wsi, całe dnie spędzam w ogrodzie i w lesie. To wspaniałe chwile dające odpoczynek i masę cudownej energii.


W ludziach lubię szczerość, otwartość i dobrą, pozytywną energię.Nie lubię fałszu, kłamstwa i negatywnej energii.

Plany, marzenia, cele? Żyć i być szczęśliwą to mój główny cel.

Chciałabym małymi krokami dalej rozwijać firmę, być może zilustrować kolejną książeczkę dla dzieci oraz zamieszkać z Rodziną w cichym, zielonym miejscu. Zobaczymy co przyniesie życie.




Komentarze

  1. Cześć :)
    Łał, Anka, naprawdę masz talent. Wspaniały talent, już lecę obserwować na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz