134 Lektury Mistrzyni Zrób to!

Richard Branson

"Zaryzykuj - zrób to."


Szczerze powiedziawszy do niedawna, do czasu kiedy chwyciłam za te książkę, znajomy mi był symbol firmy Virgin ale tylko tyle. Nie wiedziałam co się za nim kryje ani kim jest Richard Branson. Jeśli czytasz mojego bloga, na pewno już natknęłaś się a to nazwisko. Jest dla mnie Mistrzem. Inspiracją. I do dziś, przeczytałam już cztery jego książki.

Dlaczego on? Dlaczego akurat te książki?
Historia Richarda Bransona jest fascynująca. Powinien poznać ją każdy dzieciak, który ma problemy w szkole i ciągle słyszy, że w życiu nic nie osiągnie. 

Branson miał problem z czytaniem, kiepsko radził sobie w szkole. Ale zaryzykował. Od samodzielnie wydawanej gazety, po wytwórnie muzyczną a dziś nawet firmę zajmującą się podróżami w kosmos. Virgin Music, Virgin Airlines, Virgin Galactic. Po drodze było ich więcej. Niektóre bardziej, inne mniej lukratywne, jednak działalność tego człowieka, jego filozofia życia i osiągnięcia, są nieprzeciętne. 

Historia przeciętnego faceta, któremu rodzice powtarzali ciągle "Dasz radę!" i wspierali na każdym krok. Historia sukcesu, ale i porażek, potknięć i determinacji. Never give up!

Więc przeczytaj historię niesamowitego mężczyzny, który nie mając pieniędzy na fajne wakacje, skontaktował się z kimś zarządzającym wyspami na sprzedaż, i udając potencjalnego kupca, był traktowany jak gość, za którego jeszcze go wtedy nie mieli i spędził cudowny czas w bajecznych lokalizacjach. Tak trafił na Necker Island na Karaibach, która dziś oczywiście jest jego. 

Polecam ci szczerze i z całego serca jego książki i jego wypowiedzi na You Tube. Branson jest inspiracją dla przedsiębiorców na całym świecie ale nie tylko. 

Znany jako Doktor TAK, jest optymistą, który działa, który nie spoczywa na laurach i aktywnie spędza swoje dnie. 

Po angielsku jego powiedzenie brzmi bardziej dosadnie w mojej opinie - Screw it, let's do it! 

Ale niezależnie od języka, rada jest prosta i fantastyczna - chcesz czegoś, marzysz o czymś.... zaryzykuj, zrób to!

Książę znajdziesz na Allego w cenie od 12 złotych. W Empiku za trochę ponad 16,00 złotych.  

Posłuchasz tej książki na Storytel - abonament miesięczny to 30 złotych.


Komentarze