102 Lektury Mistrzyni - Magia Rhondy Byrne


"Kochaj i Bądź wdzięczna każdego dnia za wszystko i wszystkich obecnych w twoim życiu." 


Rhonda Byrne






Ta książka jest nawiązaniem do propozycji z serii Narzędzia Mistrzyni - Dziennik Wdzięczności. 


Rhonda Byrne to postać bardzo kontrowersyjna za względu na swoją pierwszą książkę, The Secret czyli Sekret, również dostępna po polsku. To kobieta niesamowicie ciekawa, pełna pasji, zaangażowana i wyjątkowo ciepła. Sekret to temat studnia, i tyle ile ludzi, tyle jest jego interpretacji, jednak Magia, to książka która uczy nas tego, co to naprawdę znaczy wdzięczność. 


Można powiedzieć, że to 28-dniowy kurs wdzięczności, który nie zajmie ci dużo czasu każdego dnia. Dzień po dniu zauważysz, jak wiele w życiu masz, o czym na co dzień nie myślisz. A widząc i czując, będąc wdzięczną, nie możemy być jednocześnie zgorzkniałą, narzekającą i smutną.


Zbyt rzadko mówimy dziękuje. Zbyt często jesteśmy ślepe. Nie widzimy dobra w naszym życiu a nasze myśli i słowa skupiamy na tym, czego nie cierpimy. Na naszych pracach, na pogodzie, na nieposłusznych dzieciach zbyt wygórowanych cenach i za niskich zarobkach. Narzekamy na polityków, na przepisy i ustawy. Na ludzi i na samych siebie. Narzekamy na partnerów, mężów, przyjaciół, teściów i nadmiar obowiązków. Na korki i na tysiąc innych rzeczy. A narzekania odbiera nam energię i chęć do życia.


Narzekamy każdego dnia i praktycznie każdej godziny. A jak często doceniamy i zastanawiamy się, jakie było by nasze życie bez codziennych wygód i ludzi w naszym życiu, nawet tych na których narzekamy?


Gorąco polecam tę książkę, jak i uważam że warto przeczytać Sekret i film pod tym samym tytułem. Film jest w sieci, legalnie można obejrzeć go na Netflix.


Po książki Rhodny możesz zajrzeć na OLX i kupić używane. Nowe kupisz w Empiku za wygórowaną cenę 40 zł a na Merlin.pl dostaniesz je za mniej niż 30zł. 


Mistrzynie. Nie ważne co myślicie czytając to, spróbujcie. Jeśli wasze życie jest takie sobie, to co macie do stracenia. Dajcie sobie szanse.


Dziękuje, dziękuje, dziękuje. Za to, że jesteście częścią tego projektu i za to, że czytacie.


Każdy mail, komentarz czy wiadomość, to dla mnie cenna informacja i motywacja. Dlatego dziękuje raz jeszcze. 


Może wy polecicie mi jakąś książkę? Czekam na komentarze :)

Komentarze

  1. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz