25 Wyjątkowy Wtorek

Iyanla Vanzant wypromowała w Stanach akcje pod nazwą " No Whinning Wednesdays" czyli środy bez narzekania, marudzenia, krytykowania.Zero negatywizmu.


Każda babka, która nie trzyma się zasad, do słoiczka wrzuca ćwierćdolarówkę.


Proponuje wam taką samą akcje pod nazwą "Wyjątkowe Wtorki"

Zasady te same.

Po co taki dzień?

Jeden dzień w tygodniu, spróbuj być lepsza. Zobacz ile energii poświęcasz tak marnym czynnościom. A tę energię mogłabyś wykorzystać na coś lepszego.

Pamiętaj! Im jesteś lepsza, tym więcej możesz dać osobom, które kochasz. Tym więcej dostaniesz z powrotem od życia.

Warto, uwierz mi!

Od małego kroku, zaczynamy lepsze jutro. Bo jesteś tylko jedną decyzje od innego życia. Takiego jakiego pragniesz, a nie takiego na jakie jesteś skazana!


Moja propozycja. Po uzbieraniu jakiejś znaczącej kwoty, przekaż te pieniądze na jakiś szczytny cel. Może na Szlachetną Paczkę albo wybierz projekt na pomagamy.im.

Ja wspieram co miesiąc, regularnie.

Bo nawet jak jest ciężki okres , to staram się pamiętać, że i tak mam szczęście , że mam to co mam i dzielę się tym co mam.

Jestem wdzięczna, za wszytko co jest obecne w moim życiu! Myślę o tym, poświęcam temu uwagę, żeby nie zapomnieć ani na chwilę, jak szczęśliwa ze mnie babka! Bo szczęście to stan umysłu, a nie sytuacja, która przydarza się po spełnieniu tysiąca ale!


Komentarze