299 Szczęśliwe relacje, szczęśliwa TY ebook

 



Nie jestem psychologiem ani żadnym specjalistą. Ale jestem kobietą po przejściach, która dzieli się z Tobą tym, czego sama się nauczyłam, czego doświadczyła. Spróbowałam wielu i rzeczy i to działa. Jestem w szczęśliwym związku, spełnionym, w którym czuje się na równi z moim partnerem.
Nie jest idealnie i nigdy nie będzie. Ale może być naprawdę cudnie.

Ebook ma 14 stron
Z czego się składa?

Z 9 punktów, które dadzą ci poczucie szczęścia i wolności, jeżeli je wdrożysz.
Pomogą odzyskać władzę nad własnym życiem.
Skupiam się na tym, co czujemy, co przeżywamy i co nas martwi.
To ebook oparty na moich doświadczeniach i konsultacjach z czytelniczkami z ostatnich dwóch lat.
Wspólnie doszłyśmy do tego i przetestowałyśmy każdy punkt.

Nieważne czy jesteś w związku czy jesteś samotna.
Nie ważne czy masz 18 czy 50 lat.
Znajdziesz tu inspirację, która na pewna da ci do myślenia!
Każda z nas przeżywa rozterki, w których nie jesteśmy osamotnione.
Przeczytaj, a sama się przekonasz.
Naprawdę warto!


Ebook kosztuje 7,99 i otrzymujesz go na swojego maila.
Dokonaj przelewu na poniższe konto i w tytule wpisz tylko swojego maila.
Małgorzata Szafrańska
Nr konta Mbank  22 1140 2017 0000 4902 1291 5752
Każdy zakup wspiera rozwój bloga!
Dziękuje!!!


Komentarze