237 Rok Mistrzyni - Kurs wysyłkowy





Kochane!
Bardzo długo myślałam nad tym, jak stworzyć nowy, bardziej angażujący kurs. Wiele, wiele razy prosiłyście o kolejny, o kolejne wyzwania.
I oto jest.
Kurs ROK Mistrzyni!
Tym razem coś zupełnie innego!
To będzie twój rok! Tym razem jestem pewna , że to najlepszy kurs jaki stworzyłam. Będzie ślicznie się prezentował ale i dobrze służył!

Częstotliwość nie zawsze pasowała wszystkim, życie nam różne niespodzianki czyni. Traciłyście motywacje,  gubiłyście się. 
Więc tym razem moja propozycja jest taka!

Raz w miesiącu otrzymasz ode mnie list, pocztą z wytycznymi na dany miesiąc, (lub mailem, w zależności od wyboru) wskazówkami, pomocnymi słowami. Realna rzecz, nie wirtualna, w twoich własnych rękach.

Każdy miesiąc będzie dotyczył innej części twojego życia i będzie podzielony na pięć części:

  • Pytania, na które odpowiadasz w swoim dzienniku. Punkty do zastanowienia się, przemyślenia.
  • Zadania, do wykonania w ciągu danego miesiąca. Będą to pewnego rodzaju wyzwania, pomagające ci poznać siebie, zaakceptować osobę, którą jesteś. 
  • Wskazówki, czyli lista obserwacji, doświadczeń i wskazówek, uzbieranych z setek książek, które przeczytałam, wywiadów i przemówień, których wysłuchałam, oraz moje własne doświadczenia. Wszystko bardzo autentystyczne i szczere.
  • Słowa mocy, czyli cytaty i przemyślenia znanych i cenionych przeze mnie ludzi, które mogą pobudzić do działania, zainspirować.
  • Elementy pomocnicze, czyli polecana literatura, artykuły, wywiady i inne materiały, które znajdziesz w sieci. Ta część będzie się różnić w zależności od tematu.
Tematy
  1. Ty
  2. Rodzina
  3. Zdrowie psychiczne
  4. Praca
  5. Miłość
  6. Dyscyplina
  7. Ciało
  8. Relacje
  9. Akceptacja
  10. Silna wola
  11. Pożądanie



Każdy miesiąc to inne wyzwania, inne wskazówki, inne myśli.
I do tego będziesz miała mnóstwo czasu na realizację.

Dzięki temu kursowi, poczujesz się pewniejsza siebie, poznasz bliżej siebie, staniesz się bardziej świadoma!

Co ci szkodzi spróbować?

Koszt kursu to 10,00 za każdy pojedynczy miesiąc plus zwrot kosztów listu czyli 4 zł.
Możesz korzystać co miesiąc lub okazjonalnie, twój wybór.
W sumie będzie ich 12 a każda pozwoli ci stać się Mistrzynią własnego życia. 
Cudowny kurs w cenie jednej kawy z Macdonalda. 
Można zamówić wersję pdf -5,99 za każdy miesiąc.

Jeżeli ci zależy na dołączeniu, daj znać - napisz do mnie.
Tutaj są dane do wpłaty, w tytule proszę o wpisanie adresu do wysyłki i maila do kontaktu. 
Zapisując się na jeden miesiąc, nie musisz kupować kolejnych!
Możesz zamówić bieżący, poprzedni bądź wszystkie razem :)

Masz pytania?
Pisz! Dziennikkobiety@gmail.com

Nr konta Mbank  22 1140 2017 0000 4902 1291 5752
odbiorca Wydawnictwo MGS 
Małgorzata Szafrańska
tytuł przelewu:
imię nazwisko
adres, ulica, kod pocztowy miasto i poczta.
dobrze też wpisać dane do kontaktu-tel lub email.

Komentarze

Prześlij komentarz