176 30 dni miłości - kurs

Jestem z wami ponad półtora roku. Wiem, że jednym z największych naszych problemów jest brak poczucia własnej wartości, brak samoakceptacji, brak szacunku do siebie. Nie lubimy ani siebie ani tego jak wyglądamy czy jakie jesteśmy.


Cały czas czujemy się nie dość dobre. Nie warte.


Moje teksty wiele wam dają, ale to jednak nie zawsze 100% tego czego potrzebujecie. Mówicie, a co z praktyką? Co z prawdziwmy życiem? Jak to wszsytko zastosować? Jak wprowadzić w życie?


Więc postanowiłam stworzyć trzy kursy, które będą moją odpowiedzią na wasze potrzeby. Będą twoją motywacją, inspiracją i tym czego potrzebujesz.


Pierwszy z nich, to "30 dni miłości."



Na czym to polega i z czym się to je?


Otóż codziennie będziesz otrzymywać ode mnie wskazówki na mail, bądź na instagramie czy facebooku - twój wybór. I każda będzie się składała z pytań, zadań i odpowiedzi, które zajmą ci w sumie około 20 minut dziennie. Jeżeli będziesz się stosować, i nie olejesz niczego, zobaczysz efekty. Poczujesz je w sobie.


Możesz też skorzystać z mojego wsparcia, konsultacji. Możemy być w stałym kontakcie.


Zaczynamy 1 stycznia, ale tak naprawdę możesz dołączyć w każdej chwili. Naprawdę warto o siebie zawalczyć.


Mam jednak do ciebie prośbę. Przygotowanie tych materiałów i ich realizacja to ogrom pracy. Więc kurs będzie dostępny tylko dla tych z was, które zostaną patronkami na moim profilu na patronite.pl. To naprawdę minimalne kwoty 10 lub 20 złotych miesięcznie w zależności od tego czy będziesz pracować sama, czy z moim wsparciem.


Tu jest link.


Z całego serca wierzę, że te 90 dni które poświęcisz sobie, opłacą się i nasza praca nie pójdzie na marne. Zasługujemy na lepsze jutro.


Zasługujemy by czuć się Mistrzyniami własnego życia.


Masz pytania? Pisz! 

Adres mailowy






Komentarze

Prześlij komentarz