131 Książki, które odmieniły moje życie

Mistrzynie! O tym, jak ważne są dla mnie książki i jak gorąco zachęcam do czytania zdążyłyście się już przekonać. Co jaki czas podsyłam wam tytuły w postaci Lektur Mistrzyni, i dalej będę to robić.


Ale powtarzającą się prośbą było spisanie tych pozycji i zrobienie z nich jednej listy.
Zrobię coś innego. Mam już tak, że jak jedna książka mnie zaciekawi, to czytam wszystko tego autora. Nie zawsze trafnie, ale jednak. Dlatego poniżej znajdziesz listę autorów, którzy odmienili moje życie, i dzięki nim, świat stał się dla mnie zupełnie innym miejscem a ja stałam się zupełnie inną osobą! Więc jeśli znajdziesz którąś z tych pozycji w księgarni czy bibliotece, nie wahaj się!

1. Paulo Coelho. "Alchemik" dosłownie uratował mi życie. Ale wszystkie jego książki czegoś mnie nauczyły.
2. Anthony Robbins
3. Wayne Dyer
4. Brené Brown
5. Stephen Covey
6. Doktor Joe Dispenza to dla niektórych już wyższa szkoła czytania. Te książki trzeba przeczytać conajmniej dwa, trzy razy żeby dotarło do ciebie to co pisze.
7. Doktor Joseph Murphy i jego "Potęga Podświadomości". Czytaj raz w roku.
8. Eckhart Tolle "Potęga teraźniejszości" i "Nowa ziemia".
9. Biografia Elona Muska
10. Biografia Steva Jobsa
11. Oprah Winfrey - Wszystko to co wiem na pewno.
12. Richard Branson
13. Robert Greene
14. Daniel G. Amen
15. Jonathan Haidt
16. Brendon Burchard
17. Maya Angelou
18. Charles Duhigg
19. Carol Dweck
20. Simon Sinek
21. Jacek Walkiewicz
22. Jim Rohn
23. Napoleon Hill
24. Dale Carnegie
25. Rhonda Byrne
26. Arianna Huffington
27. Tim Ferris
28. Mel Robbins
29. Katarzyna Miller
30. Beata Pawlikowska


Tych książek było dużo więcej, jednak ci autorzy wywarli na mnie największy wpływ. Czasem z całej książki wyciągam tylko jedno zdanie. Ale nawet jedno zdanie może dać tę iskierkę inspiracji! 

Nie wszystkie książki są dostępne po polsku. Zdaję sobie sprawę, że to ogromne utrudnienie.
Ale ogrom wywiadów i wykładów tych osób też znajdziesz na You Tube zupełnie za darmo i często z napisami. Szukaj, chciej się uczyć a na pewno znajdziesz.

Słucham Ted Talków, bardzo różnych wywiadów i wykładów. Ogrom TedTalków ma polskie napisy. Często pod swoimi tekstami zamieszczam do nich linki. Bardzo polecam 20m Łukasza, zwłaszcza jego ostatnie wywiady. Moje ulubione to ten z Jackiem Walkiewiczem, Martyną Wojciechowską, Beatą Pawlikowską i Katrzyną Miller. 

Ja kocham audiobooki i dzięki temu jestem w stanie więcej książek przesłuchać, bo wykorzystuje każdą chwilę by włożyć do ucha słuchawkę.

Czytaj. Pamiętaj, że inspiracją mogą być nawet proste historie dla kobiet. Hopeless, to książka która zainspirowała mnie do biegania a Moje życie przed tobą to historia, która pobudziła moją chęć życia. A kojarzysz Pięćdziesiąt Twarzy Greya? Ta pozornie banalna historia, i historia jej autorki pokazała mi dwie rzeczy. Pierwsze, że każdy zasługuje na miłość. Każdy. Bez wyjątku. I każdy może zawojować świat! 

Każda książka to nowy punkt widzenia, którego nigdy byś nie ujrzała sama. Więc korzystaj z wiedzy i doświadczeń innych. I nigdy nie mów, że nie masz czasu na lekturę. Na to zawsze musisz mieć czas! 

Czekam na książki, które ty polecasz!

Komentarze